به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    مبل شویی سامان در غرب تهران ، یکی از مزیت های دستگاه مبل شویی قدرت پاک کنندگی زیاد دستگاه مبل شویی است ، که جهت شستشوی مبلمان راحتی، استیل ، چرم و انواع صندلی های خود می توانید به مبل شویی غرب تهران مراجعه کنید  .

    چرا باید مبلمان را بشوییم؟

    مبلمان نیز همانند هر وسیله و اثاثه دیگری در منزل کثیف می شود . و باید به شکل مرتب و دوره ای تمیز شود . تمیز کردن مبلمان کاملا بستگی به جنس مبلمان دارد . شستشوی مبلمان چرمی و پارچه ای با یکدیگر فرق دارد . باید دقت داشته باشید که در صورت درست شدن لکه روی مبلمان هراندازه سریع تر به لکه برداری بپردازیم . تا عمل شستشو کوتاه تر شود . شستشوی بعضی لکه ها مثل قهوه و نسکافه با گذشت زمان دشوار و غیر ممکن می شود . و باید روکش مبلمان را عوض نمایید . برای جلوگیری از این امر باید به شستشوی مبلمان بپردازید .

     

    admin
    چهارشنبه 20 شهريور 1398 - 19:15
    بازدید : 223
    برچسب‌ها :

    وقتی کسی هدیه ای به شما می دهد، در ذهنش چه می گذرد؟
    “روانشناسی هدیه دادن ”
    آیا شما عضوی از خانوادتان، که همواره در مناسبت های خاص به شما هدیه میدهد را،
    بعنوان یک شخص بشر دوست و سخاوتمند می شناسید؟
     در واقع او ممکن است خودخواه ترین فرد خانواده باشد!!!!!!

    با توجه به مطالعات درباره روانشناسی هدیه دادن  از جمله:

    admin
    دوشنبه 4 شهريور 1398 - 18:16
    بازدید : 282
    برچسب‌ها :

    هدیه دادن و هدیه گرفتن از کارهای جالبی است که در تمام دنیا به مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود و از هر جنس و رنگ و سن که باشید، این کار باعث ایجاد ارتباطات عمیق‌تر و بهتر بین شما و دهنده یا گیرنده هدیه می‌شود.
    - وقتی هدیه ‌ای را به کسی می دهید‌،فراموش نکنید درباره قیمت آن با طرف مقابل صحبت نکنید و حتما برچسب قیمتش را از شیء جدا کرده باشید.

    admin
    دوشنبه 4 شهريور 1398 - 18:14
    بازدید : 177
    برچسب‌ها :

    واتر پمپ چیست و چه وظیفه ای دارد؟

    واتر پمپ یک سیسم خنک کننده است که وظیفه خنک سازی موتور خودرو را دارد که واتر پمپ را یکی از اجزای اصلی خنک کننده خودرو می دانیم. گرمای حاصل از احتراق می تواند باعث آسیبدیدن یا ذوب شدن قطعات موتورمی شود .

    برای خنک کردن قطعات از گردش اب در مجرای داخلی سیلندر و سرسیلندر استفاده می شود اب حرارت  رااز تمام نقاط گرم می گیرد و یا خود به رادیاتور می برد

    admin
    دوشنبه 4 شهريور 1398 - 18:12
    بازدید : 197
    برچسب‌ها :

     

    افرادی که درتبلیغات فروش حرفه ای هستند، هدایای تبلیغاتی را یکی از بهترین روش‌ها برای به دست آوردن و حفظ بازار معرفی می کنند. به کارگیری هدایای تبلیغاتی در صنعت فروش و تبلیغات باعث شناخت و وفاداری مشتریان و کارکنان شرکت به برند آن شرکت می شود. مهمترین عاملی که باعث جلب توجه مشتریان می شود این است که از محصولات باکیفیت شناخت کافی پیدا کنند. یکی از راه های اثربخش و ماندگار در جلب توجه مشتریان ارائه هدایای جذاب و زیبا به مشتریان است. وقتی شرکتی برای نخستین بار محصولی جدید وارد  بازار می‌کند، معمولا نمونه‌هایی از محصول را به طور رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در ادامه با چند نمونه از این هدایا که اغلب شرکت ها سفارش می دهند آشنا خواهید شد.

    admin
    پنجشنبه 21 شهريور 1398 - 15:18
    بازدید : 160
    برچسب‌ها :

     

     

    هنگام خرید یک ماشین جدید، مردم اغلب به نمایشگاه ها یا فروشندگان خودرو با رنگ خاصی نگاه می کنند.

    اگر آنها بدانند که انتخاب خاصشان در رنگ های کارخانه در دسترس است، ذهن آنها بلافاصله با خودرو ارتباط برقرار می کند. بعضی افراد رنگ مورد نظر را دریافت نمی کنند و تصمیم می گیرند رنگ کارخانه را به یک مورد دلخواه تغییر دهند.

    پس از آن، همه آنها می خواهند از این رنگ دلخواهشان محافظت کنند تا در برابر عوامل محیطی در امان باشد. و حالاجایی است که نیاز به پوشش سرامیکی خودرو دارید.

    admin
    دوشنبه 4 شهريور 1398 - 18:02
    بازدید : 145
    برچسب‌ها :

     

     

    فیزیوتراپی به شیوه ای از درمان بیماری ها و اختلالات عصبی، ماهیچه ای و اسکلتی گفته میشود که از تجهیزات مکانیکی، جریان های الکتریکی، مانورهای دستی، تمرینات ورزشی و عوامل فیزیکی دیگر بهره میبرد. در این روش ها، ورزش، امواج مختلف، مانند امواج صوتی، مغناطیسی، لیزر، شاک وِیو، رادیویی و خواص درمانی آب (آب‌درمانی)، سرما و گرما، استفاده از سوزن خشکبه کار گرفته میشود. هدف فیزیوتراپی پیشگیری از بیماری ها، درمان، توانبخشی، کاهش نیاز به برخی از جراحی ها و درمان های دارویی طولانی مدت ، افزایش سطح سلامت و بهبود کیفیت زندگی افراد است.

    admin
    چهارشنبه 6 شهريور 1398 - 15:21
    بازدید : 140
    برچسب‌ها :

     

    شرکت مجموعه ای است که با هدف ایجاد یک کسب و کار تجاری بین 2 یا چند نفر شکل میگیرد و با آغاز فعالیت خود یک سری رویدادهای مالی صورت میگیرد که نیازمند ثبت و گزارشها در اتوماسیون اداری است. حسابداری زیر مجموعه وسیعی دارد که حسابداری شرکتی یکی از زیرشاخه های آن است. یک نکته مهم در زمینه حسابداری شرکتی این است که بدانیم زمینه فعالیت شرکت در کدام دسته از انواع شرکتها قرار میگیرد تا بتوانیم حسابداری متناسب با آن را به کار بگیریم. 

    admin
    دوشنبه 4 شهريور 1398 - 17:59
    بازدید : 191
    برچسب‌ها :

     لوله فولادی برق ابتدا از ورق روغنی ساخته شده و در صورت درخواست مشتریان جهت حفاظت در برابر خوردگی و زنگ زدگی به سه طریق پوشش محافظ از جنس فلز روی بر سطح آن قرار میگیرد که به اصلاح به آن لوله گالوانیزه می گویند . این پوشش ها به علاوه شامل: 

     

    admin
    پنجشنبه 21 شهريور 1398 - 15:18
    بازدید : 169
    برچسب‌ها :

    از زمانی که مصرف دلسترها در این رایج شده است همواره شنیده ایم که این نوشیدنی به دفع سنگ کلیه کمک می کند و برای پاکسازی کلیه مفید است اما نمیدانیم آیا این مساله درست است و پایه و اساس درستی دارد یا خیر؟ در این مطلب به بررسی این موضوع می پردازیم.

    تاثیر دلستر بر کلیه ها
    از نظر دانش تغذیه، هیچ‌کدام از تصورات عمومی مبنی بر این‌که مصرف ناشتا و صبحگاهی باعث زیبایی پوست می‌شود یا در رفع سنگ‌های کلیه اثر دارد، پذیرفته نیست.  یعنی پژوهش یا دانش مشخص تغذیه‌ای صورت نگرفته که اثبات کند این تصورات صحیح است. 

     

     

    admin
    شنبه 2 شهريور 1398 - 2:27
    بازدید : 176
    برچسب‌ها :

     

    ابزار تعمیرات موبایل مناسب برای شغل حرفه‌ای تعمیرکار موبایل چیست و آن‌ها را از کجا خریداری کنیم؟

    جواب به چنین پرسش‌هایی از طرف ما، نباید و نمی‌تواند آری و خیر باشد. برای همین تصمیم گرفتیم در این مقاله اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم که دید شما را گسترده‌تر کند؛ تا در نهایت خودتان با توجه به اطلاعاتی که کسب می‌کنید به تجزیه و تحلیل پرداخته و گزینه مناسب را انتخاب کنید. برای همین من ترجیح می‌دهیم همه چیز را با یک داستان شروع  ‌کنیم.  

     

    admin
    شنبه 2 شهريور 1398 - 2:23
    بازدید : 148
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 66
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه